Fòrum Bombers
    Cerca avançada
homex > Zona Pública > COS Bombers *inactiu*
Resolució de les Votacions WeDecide
Llista d'Usuaris Nous Missatges Enllaços Chat
COS Bombers *inactiu* logo-cos
Respondre
 
Visites a aquest Tema:    3.509
Add to BookmarksAdd to Bookmarks You are not subscribed to this thread Suscriure's a aquest Tema Cercar en aquest Tema
Old 31/12/13, 00:39   #1
user201
Usuario
xdos
avatar_
Data Registre: mar 2012
Posts (last year): 0
Subscric: 0
Agraït 268 vegades
icon Resolució de les Votacions WeDecide

...................


Arxius Adjunts
File Type: pdf resolucioVotacions.pdf (21,2 KB)

Imatges Adjuntes
Clica en la imatge per veure més gran

Nom:  conclusiones-cnn.jpg
Vistes: 886
Grandària:  34,3 KB

Mogut per Pablo Castro">12/07/15; 23:09 at user2 des de [ARG:5 UNDEFINED]
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Old 31/12/13, 13:04   #2
user183
Usuario
xuno
noavatar
Data Registre: ene 2012
Posts (last year): 0
Subscric: 51
Agraït 90 vegades
icon

A tall de crítica constructiva recullo el sentiment majoritari d'entre els més "motivats" al parc de Badalona: al document de resolució a les votacions hi falten les dades (els percentils). Si es vol ser transparent aquestes són imprescindibles. I encara més important: la participació. Si es vol ser transparent i democràtic se n'ha de ser sempre; a les bones i a les dolentes
I ara afegeixo jo: ens vindria molt bé una bona revisió -de tancament de cicle, potser, que no és el mateix que d'abandonament-. És incontestable que la participació ha sigut molt inferior a la esperada i absolutament insuficient al meu entendre per continuar amb el procés: no som representatius (el comitè, les votacions, aqui hi caben interpretacions). Sigui com sigui no hem aconseguit dinamitzar i fer participar al col-lectiu fins on voliem (que no és el mateix, ni molt menys, que dir que tot plegat no ha servit de res)
Crec que és important que acceptem (PUBLICAMENT) que potser necessitem recollir, interioritzar i gestionar les crítiques que hem rebut (potser no en els canals que desitjaríem i especialment en la plataforma WeDecide) per continuar avançant.
La feina que hem fet ha estat MOLT útil encara que els fruits no els estiguem recollint ara mateix.
Ho veieu raonable? Proposo reunir-nos properament per treballar en aquesta línia
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Han Subscrit aquest missatge:
user2 (31/12/13)
Old 31/12/13, 18:42   #3
user2
Valls - torn D
xcinco
noavatar
Data Registre: mar 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 504
Agraït 663 vegades
icon

Hola Ferran,

Es cierto que el análisis podría ser algo más completo. Los percentiles y la participación la puedes ver directamente en los CIDES, ya que son de acceso a todos los votantes: https://www.wedecide.cat/profile/1697

La pregunta más votada tiene 614 participaciones (=votantes) y la decisión de continuar con las horas ha ganado con el 64% de los votos.
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Han Subscrit aquest missatge:
user835 (14/01/14)
Old 01/01/14, 14:53   #4
user107
Parc de Mataró
xuno
noavatar
Data Registre: jul 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 3
Agraït 14 vegades
icon

Personalment el 16/01 marcarà un punt d'inflexió en la meva trajectòria en aquestes mobilitzacions.
Segurament les resolucions podien haver estat mes treballades, però com va dir en David en algun xat, respon al cansament que arrossega tothom i que fa que la capacitat de pensar i millorar es redueixi.
Si el Wedecide es el millor mètode de votació? Potser hi han de millors, però aquest posa en evidència la realitat de vot del col·lectiu. Ens hem de remuntar temps enrere per trobar unes votacions en assemblees que hagin sigut tan participatives. I el vot amb la caixa de sabates, que personalment l'he viscut en primera persona, has de perseguir a la gent si vols que voti. No se fins a quin punt aquest sistema es mes representatiu.
Aprofito aquest foro per agrair tot l'esforç, que ha sigut moltíssim, posat per en Marc i per en Pablo en aquestes dues eines de comunicació. Segurament algun dia, ens donarem conte que aquesta es la direcció a seguir.
Un esta ja cansat d'algun que altre comentari com que "aquestes votacions no son representatives de tot el col·lectiu", com "ens han imposat el Wedecide" i la mes feridora "no hi crec amb el que s'ha votat i jo faré la meva"
Ja ho he dit en mes d'una ocasió, "tenim el que ens mereixem", no som madurs, i molts son insolidaris i no acceptem les regles del joc.
Podeu pensar que es una visió molt pessimista, es possible, però el que no em podeu negar es que es totalment realista.
Estic cansat, a l'endemà de la "mani" faré un pas enrrere, potser necessito desconnectar i carregar piles. No ho se!!!
Ens veiem el 16 a Barcelona.
Salut
Miquel
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
2 usuaris Subscriuen aquest missatge.
user835 (14/01/14), user2 (01/01/14)
Old 03/01/14, 20:37   #5
user183
Usuario
xuno
noavatar
Data Registre: ene 2012
Posts (last year): 0
Subscric: 51
Agraït 90 vegades
icon

És evident que el moment és de desànim. Encara que no ens agradi sentir-ho, jo també crec que aquestes votacions no són representatives. L'esforç que han fet alguns ha estat titànic i això honra molt. Per capacitat i per voluntat.
Dit això afegiré que no crec en les sortides endavant. Els problemes s'han d'agafar per les banyes. Si com algú diu hem pretès donar una eina o eines a un col-lectiu que no està preparat, també ha sigut un error nostre d'interpretació de la situació voler anar massa ràpid.
Em repeteixo: crec que hauriem de fer una reflexió pòstuma perque el futur és llarg i de ben segur això haurà d'engegar de nou en algun moment. I si hem fet la feina. encara ho farem millor!
Ferran
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Han Subscrit aquest missatge:
user2 (05/01/14)
Old 04/01/14, 22:01   #6
user1436
Usuario
Bomber Generalitat
xuno
noavatar
Data Registre: feb 2013
Posts (last year): 0
Subscric: 22
Agraït 10 vegades
icon .

Eiii!!!, Miquel, i demes q esteu tirant del carro, jo entenc del tot q vista la falta d'implicació de la majoria decidiu aparcar.

No us heu equivocat, ni en els fets ni en les formes. Les convocatòries s'han conegut i publicitat molt be, l'ideari a arribat a tothom q ha volgut, les votacions han estat clares i fàcils.

Us felicito per tot el q heu fet, i estic segur q te i tindrà els seus fruits.

Crec q si alguna cosa no em entès, es q a la majoria no els interessa o ja els esta be cap on van les coses.

Em pensat q érem un col·lectiu empàtic amb al patiment aliè. Que el fet de cada cop anar a mes suïcidis, consumats o no, que veure cada cop mes avis sols i sense res, etc etc; ens havia fet sensibles.

Crec q no em sabut veure q la majoria te moltes "necessitats" i això de la butxaca es per molts sagrat, q l'apatia, desiria, i no oblidem la por, encara son majoria.

Ons eso, salut i moltes gracies.ok
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
2 usuaris Subscriuen aquest missatge.
user4125 (09/01/14), user2 (05/01/14)
Respondre

Usuaris veient aquest Tema: 1 (0 usuari(s) i 1 invitat(s))
 


Català Español
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - The current timezone is 'Europe/Madrid'. The time now is 01:46.
Page generated in 0,141 seconds with 28 queries.

Enter the remote URL in the following field:

Fetch URL Info ajax-loader
left right