Fòrum Bombers
    Cerca avançada
homex > Zona Pública > COS Bombers *inactiu*
Visita dels bombers a Oriol Jonqueras durant l'acte "Votar es democracia" a Argentona el 01/03/2014
COS Bombers *inactiu* logo-cos
Respondre
 
Visites a aquest Tema:    2.515
Add to BookmarksAdd to Bookmarks You are not subscribed to this thread Suscriure's a aquest Tema Cercar en aquest Tema
Old 02/03/14, 13:38   #1
user48
Parc de Rubí
Bomber Generalitat
xuno
noavatar
Data Registre: abr 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 49
Agraït 41 vegades
icon Visita dels bombers a Oriol Jonqueras durant l'acte "Votar es democracia" a Argentona el 01/03/2014


Editat per Pablo Castro en 02/03/14 a les 22:45. Mogut per Pablo Castro">12/07/15; 23:11 at user2 des de [ARG:5 UNDEFINED]
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Old 02/03/14, 20:22   #2
user107
Parc de Mataró
xuno
noavatar
Data Registre: jul 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 3
Agraït 14 vegades
icon Junqueras a Argentona

He vist el vídeo del Junqueras a Argentona i no he tingut nassos de acabar-lo.
"Si us plau, no hem deixo tornar-ho a fer". Si per casualitat se m'he acut dirigir-me algú, hem doneu una "colleja" i hem deixeu darrera.
A banda que me he donat conte que la meva oratòria deixa molt que desitjar, qualsevol que s'em possi davant sembla que se m'hagi de menjar.burla
De veritat, tot el que passi de 1,50 que s'encarregui o el Alex o en Fernando, encara que sigui per una qüestió d'imatge.sonrisasonrisa
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Old 02/03/14, 21:33   #3
user48
Parc de Rubí
Bomber Generalitat
xuno
noavatar
Data Registre: abr 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 49
Agraït 41 vegades
icon

Txele!! Tu ets mes gran del que et penses!!

I l'efecte que sembla que s'et mengi, es culpa del aspecte que te ell, l'Oriol, que no voldria estar davant d'ell si jo fos un donut!!eek

Enviado desde mi GT-I9100 mediante Tapatalk
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Old 02/03/14, 21:45   #4
user107
Parc de Mataró
xuno
noavatar
Data Registre: jul 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 3
Agraït 14 vegades
icon Acte Junqueras

Gràcies Fernando.
De veritat, em reconforta.
Suposo que no soc l'únic que no es reconeix quan es veu en una gravació. No em reconec en la veu, el discurs sempre podria millorar, en fi, em sento una mica avergonyit.
Però en el fons, si cal, ens tornarem a posar. Abans però buscaré companys d'envergadura.perfecto
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Old 02/03/14, 22:02   #5
user5530
Usuario
Bomber Generalitat
xuno
noavatar
Data Registre: nov 2013
Posts (last year): 0
Subscric: 4
Agraïments: 2
icon

Cita:
Originalment publicat per Miquel Luchena View Post
He vist el vídeo del Junqueras a Argentona i no he tingut nassos de acabar-lo.
"Si us plau, no hem deixo tornar-ho a fer". Si per casualitat se m'he acut dirigir-me algú, hem doneu una "colleja" i hem deixeu darrera.
A banda que me he donat conte que la meva oratòria deixa molt que desitjar, qualsevol que s'em possi davant sembla que se m'hagi de menjar.burla
De veritat, tot el que passi de 1,50 que s'encarregui o el Alex o en Fernando, encara que sigui per una qüestió [...]
No home Txele!! A tu no va tenir collons de donar-te copets "amicables" Ets enorme!!!
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Old 02/03/14, 22:11   #6
user48
Parc de Rubí
Bomber Generalitat
xuno
noavatar
Data Registre: abr 2010
Posts (last year): 0
Subscric: 49
Agraït 41 vegades
icon

Txele, jo també em sorpreng a mi mateix de la meva actitud, les meves paraules dubitatives, la meva manca de recursos i arguments....pero tot això son lliçons que hem d'apendre per estar cada cop millor preparats per aquestes trobades i poder aprofitar millor aquestes ocasions. I no només nosaltres, si no tothom que es miri els vídeos i es pugui veure en aquesta situació pròximament. Per això es tan i tant important que ho gravem i ho compartim tot; per aprendre. T'imagines mes de la meitat dels bombers que som implicats en la persecució i instruits en l'art del debatre? Llavors, a qualsevol de nosaltres se li hagués acudit dirli de manera contundent; "doncs si, nosaltres explicarem amb detall ara mateix a la premsa amb documents que ho demostren els nostres sous, pero també explicarem el que ens costa a tots el teu cotxe oficial que tens aqui aparcat". De fet crec que amb aquests videos hauriem de fer formacions nosaltres, perque segur que ells en algin moment de la seva preparació ho han fet; son charlatans profesionals.

Enviado desde mi GT-I9100 mediante Tapatalk
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Old 02/03/14, 22:19   #7
user4911
Usuario
Bomber Generalitat
xuno
avatar_
Data Registre: jun 2013
Posts (last year): 0
Subscric: 0
Agraït 9 vegades
icon

Txele! Hay que estar ahí para plantar cara, se hará mejor o peor pero ya has hecho más que yo!


Con poca cosa cuenta
Report Post   Citar thumbs_up_ Thanks
Respondre

Usuaris veient aquest Tema: 1 (0 usuari(s) i 1 invitat(s))
 
Eines de Tema Cercar en aquest Tema
Cercar en aquest Tema:

Cerca avançada


Català Español
Powered by vBulletin® Version 3.7.3
Copyright ©2000 - 2024, Jelsoft Enterprises Ltd. - The current timezone is 'Europe/Madrid'. The time now is 06:42.
Page generated in 0,138 seconds with 30 queries.

Enter the remote URL in the following field:

Fetch URL Info ajax-loader
left right